Sunday, February 27, 2011

gelagat time AKAD NIKAH

kelmarin, n rini ada kenduri next month dok mai nie ada g.....musim orang kawin dah tiba...
hehehehe .... teringat zaman aku dulu2....
kalo ikut 1hb march nie hari akad nikah kami la... hehehe bersamaan dengan birthday suami aku....saja ambik hari sama...senang ingat...bukan kata kalo pilih tarikh lain susah ingat bukan ...kami pilih tarikh tu sebab tarikh special buat suami aku ...hari kelahiran dia....hehe bukan hari melahirkan tau..

hehehee masa hari kami akad nikah tu dulu....aku slamber jer..macam tak der apa2 pon nk jadi...tapi ketaq tu ada la gak...cuma tertib aku tu tak ada rupa pengantin...pengantin kan kena jalan control.....semua kena control...tapi aku... jalan selamber jer.....sampai kena teguq kata jalan pelan2 sikit cik ita oi...hehehe dan dan aku langkah pelan2....lawak2 aku jalan pelan2 sambil tersenyum...geli hati plak...

Masa nak masuk pintu masjid...sepupu aku kata tu dia bakal laki hang satni maidah....aku kaleh terus bila dia kata camtu...

hahaha kan kena marah lagi...adoi cik oi....hang tak payah la bz body tengok satni nak tengok gak....haish tak bersopan langsung...hehehehe

yang laki aku pon tengok sambil senyum aku pon balas la senyuman dia...kihkihkih...

masa tu ramai gak agak2 8pasang kot time kami hari tu...nasib kami yang no2 so cepat lah selesai upacara jadi suami n isteri orang....

No comments:

Post a Comment